CLICK HERE TO
WRITE A COMPLAINT 

Bangalore- G.B.Palya- No airtel network -not able to browse

I had been raised complaint to airtel for the poor network many times but there is no response.
I had force to pay the bill every month.

Please find the trail mail

On Wed, 09 May 2018 08:35:34 +0530 “arunagirinathan v” wrote
>
Hi All,
>
>
I had express about the concern and awaiting for response for long and long time.
>
I had raised many ticket and no resolution.
>
>
Let me know how many times I need to follow up.
>
There is no response for a long time.
>
>
Every month I had to forcefully pay the bill for the non usage
>
>
There is no response , no solution and waver off of bill
>
>
Why there is a poor/false statement to end user.
>
>
Let me know when will get a positive response.
>
>
Until there is positive response, I will not able to pay my bill.
>
>
I cannot keeping call the customer care for no answer and cannot keeping on writing on mail but no response.
>
>
Regards,
>
Arunagirinathan.V
>
>
On Fri, 04 May 2018 06:34:42 +0530 “arunagirinathan v” wrote
>
>
>
>Hi,
>
>
Still i have not got any update from you.
>
>
On Sun, 22 Apr 2018 23:46:30 +0530 “arunagirinathan v” wrote
>
>
>PFA issue of today where it is buffering.
>
>
i did not get any response from AIRTEL
>
>
>
This the example for not solving the issue of customer for more than years.
>
Regards,
Arunagirinathan.V
>
On Fri, 13 Apr 2018 07:29:26 +0530 “arunagirinathan v” wrote
>
>Hi Team,
>
>
I had been complaining the poor service provided and it had been complained many times but no response on the complaint.
>
Network is very slow and i cannot browse any .
>
There is no 4g service but charging for 4G ,when i check with custom care they said there is a network issue and get it fixed in 3 months and it is more than Year still same issue persist, i donot know the
status of it.
>
>
>
I donot get the update , Please update the same ASAP.
This is getting faustrated every time.
i had been pay the bill for every month for the non working and nobody from airtel is responding.
>
Even the customer care no is not working many times.
>
>
Regards,
Arun.v
>
On Mon, 26 Mar 2018 07:37:16 +0530 “arunagirinathan v” wrote
>
>Hi ,
>
Let me know the status of below issue.
it is more than a year still the issue persists.
>
Regards,
Arunagirinathan.V
>
>
On Fri, 26 Jan 2018 18:27:12 +0530 wrote
>
>Dear Mr. Arunagirinathan V,
Thank you for your email dated 25th January 2018; regarding network issues on airtel data card
number9980532202.We apologize for the inconvenience that you have been facing due to network issue inNo
64, 5th Cross Munireddy Layout, Garvebhavi Palya Bommanahalli, Near Matha School, Bangalore, Karnataka,
560068, India.We understand how upsetting this must be and we appreciate your patience in this matter.
>
As per your telephonic discussion on9480703648with the undersigned dated 26th January 2018, this is to
>
apprise you that on receipt of your complaint, our technical team has conducted a survey in your area.
>
The team has confirmed availability of adequate outdoor coverage in your area. However, in deep indoors
and basement, the coverage may be weak. For your information, the strength of signals on your handset
screen can vary due to the atmospheric conditions and topography affecting the radio waves.
>
>Further, we have taken your address as an input for future planning and we will keep you updated on
the same.
>
>We appreciate & value your feedback as this helps us in planning our future network augmentation.
>
For any future assistance, please contact us at [email protected]
>
>Regards,
Harshpreet Singh
Customer Experience
bharti airtel limited
>———Original Message———-
>From: [email protected]
>To: [email protected]
>Cc: [email protected];[email protected];[email protected]
>Sent: 25/01/2018 12:55:12 PM
>Subject: Re: 4G DONGLE IS NOT WORKING -SR: 77123243 – 18-JAN-2018
>Hi,
>I does not know how long I need to await and pay for useless/poor network, it is more than 6 months
after raising the complaint.
Still facing the issue .
As discussed with you, there is no timeless shared to fix the network issue and keep the customer
unsatisfied. Just simply giving false info that it will solved ASAP.
>Regards,
>Arun.v

>On Wed, 24 Jan 2018 11:53:38 +0530 wrote
Dear Arunagirinathan V,
>Greetings from Airtel!
>This is in reference to your email regarding the network issue on your Airtel mobile number
9980532202.
>As per our conversation dated 24/01/2018 on 9480703648, we would like to inform that your service
request number 77123243 dated 21-JUN-2017 has been addressed by our network team.
This is to apprise you that maximum optimization has been done at the nearest network cell site of
your location. The team has also confirmed availability of adequate outdoor coverage in your area.
However, we understand that while the network coverage in your area has been optimized, you might still
be facing network issues.
Please rest assured that we, at Airtel, are continuously working towards providing you the best
network experience and have duly noted your valuable feedback for future network enhancement. You can
always check the network coverage in your area by visiting our Open Network website HYPERLINK
http://www.airtel.in/opennetwork”www.airtel.in/opennetwork
We appreciate your cooperation and assure you that we are continuously working towards providing you
the best network experience.
For further queries, please do email.
I will be delighted to assist you.
Yours Sincerely,
Abhiram K
Bharti Airtel Ltd
>>———Original Message———-
From: HYPERLINK “mailto:[email protected][email protected]
To: HYPERLINK “mailto:[email protected][email protected]
Sent: 24/01/2018 08:42:53 AM
>>Subject: Re: 4G DONGLE IS NOT WORKING -SR: 77123243 – 18-JAN-2018

Share for action

Leave a Reply

Your email address will not be published.